• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer is Tegelextra.nl geopend?
Waar is Tegelextra.nl gevestigd?
Hoe werkt bestellen op Tegelextra.nl?
Welke betalingsmethoden heeft Tegelextra.nl?
Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?
Hoe en wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Welke verzendkosten zijn van toepassing?
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Mag ik mijn bestelling/producten retourneren?


1. Wanneer is Tegelextra.nl geopend? 

De klantenservice is maandag t/m zaterdag van 07:00 t/m 21:00. Op onze webwinkel kunt u uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen.

2. Waar is Tegelextra.nl gevestigd? 

Ons kantoor is gevestigd op het volgende adres:
Keysersweg 101    
2201 CX Noordwijk
tel. 085 30 38 928

3. Hoe werkt bestellen op Tegelextra.nl? 

Om een bestelling te plaatsen op Tegelextra.nl gaat u als volgt te werk:

Artikel in winkelmand plaatsen:
Wanneer u op een product op de website klikt, ziet u op de pagina een oranje knop met "winkelmandje" erop. Wanneer u op deze knopt klikt zal het product automatisch toegevoegd worden aan uw winkelwagen. 
Uw gegevens
Op deze pagina in het bestelproces wordt u gevraagd om uw persoons- en adresgegevens in te vullen en waar u bestelling moet worden afgeleverd of uw contactgegevens.
Afhalen of bezorgen
Tevens kunt u op deze pagina een keuze maken om de producten af te halen of te laten bezorgen.
Betaalwijze
Op de betaalwijze pagina kunt u kiezen welke betaalmethode u kiest.
Bevestiging
U ontvangt een bevestiging per e-mail op het door u opgegevens e-mailadres. Tevens krijgt u een factuur in PDF-formaat toegestuurd. Mocht u vragen hebben over het bestellen bij Tegelextra.nl, dan kunt contact met ons opnemen.


4. Welke betalingsmethoden heeft Tegelextra.nl? 

iDEAL:

Met iDEAL kunt u uw bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. U kunt betalen via de beveiligde internetomgeving van uw eigen bank. U hoeft voor het betalen met iDEAL geen account aan te maken, maar u kunt gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die u ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via iDeal.

Bancontact:

Belgische klanten kunnen bij ons betalen via Bancontact en Mister Cash. Met Bancontact en Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten uw online aankopen afrekenen. Met een Belgische betaalkaart kunt u direct gebruik maken van Bancontact en Mister Cash, zonder dat u daarvoor een account hoeft aan te maken. Bancontact en Mister Cash zijn geschikt voor alle grote Belgische banken. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Bancontact en Mister Cash. 

Paypal:

PayPal is een gratis online betaalservice waarmee u veilig uw bestellingen kunt afrekenen. Het gebruik van PayPal is gratis en u kunt uw account eenvoudig aan uw creditcard (Mastercard, Visa, American Express of Discover) of bankrekening koppelen. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Paypal.

Creditcards:

U kunt bij ons betalen met MasterCard, VISA of Maestro creditcard of debitcard. De gegevens vult u in via een beveiligde verbinding zodat u geen risico loopt. Een creditcard betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we uw bestelling direct kunnen verwerken en verzenden! Creditcard en Debitcard betalingen worden verwerkt door onze partner Mollie. Uw kaartnummer en andere gegevens vult u in op de website van Mollie waarna de betaling direct wordt uitgevoerd. Daarna keert u na een succesvolle bestelling terug naar onze website. Wij hebben nooit inzicht in de kaartgegevens van onze klanten. Deze data wordt beveiligd ingevoerd, gebruikt voor de betaling, en daarna niet opgeslagen. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Creditcard. 

Overboeking:

U kunt via bankoverschrijving bij ons betalen. Na uw bestelling ontvangt u een e-mail van Mollie met daarin betaalinstructies met de benodigde bankgegevens. De betaling vindt plaats via het betaalsysteem Mollie. Bij bankoverschrijving wordt uw bestelling niet direct verwerkt waardoor het tot enkele dagen kan duren voordat wij uw bestelling verzenden. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via bankoverschrijving. 

Sofortuberweisung:

Deze betaaldienst is speciaal voor onze Duitse klanten.

 

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is? 

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wanneer de betaling mislukt is of als u andere vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op 085 30 38 928 of info@Tegelextra.nl

6. Hoe en wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Onze bestellingen worden bezorgd door verschillende transportbedrijven of DPD.

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met je track & trace code. Indien niemand aanwezig is, dan wordt je bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met je opnemen over een ander bezorgmoment of -locatie

7. Welke verzendkosten zijn van toepassing? 

De meeste bestellingen boven de € 499,- worden in Nederland gratis verstuurd! Dit is afhankelijk van het soort tegel en het gewicht. De bezorgkosten voor de meeste bestellingen tot €499,- zijn afhankelijk van de aard en de grootte van het pakket. Voor de kleinere artikelen die worden verstuurd via PostNL of DPD zijn de verzendkosten voor Nederland € 9,95. Voor de grotere artikelen zijn de verzendkosten voor Nederland €69,95.

Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hierover vooraf te informeren bij onze Klantenservice. Zij informeren u naar de mogelijkheden en bijkomende kosten.

8. Kan ik aangeven wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Ja dit is mogelijk. Vermeld dit bij uw bestelling.

9. Mag ik mijn bestelling/producten retourneren?

Retourneren:
U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour aanmelden zonder opgave van reden, mits onbeschadigd, ongebruikt, compleet en mits mogelijk in de originele verpakking. Neem hiervoor contact met ons op via de contact pagina. U dient zelf zorg te dragen voor het retour sturen van de goederen. De kosten van het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Na ontvangst van de goederen zullen wij het artikel controleren. Daarna zullen wij ervoor zorg dragen dat het retour bedrag inclusief de verzendkosten zo spoedig mogelijk,maar uiterlijk na 7 dagen, op uw rekening staat.

Garantie

Tegelextra.nl  hanteert de garantievoorwaarden zoals deze worden gesteld door de sanitair en tegelfabrikanten . De garantietermijn kan per product verschillen en varieert meestal tussen de 1 en 5 jaar.

Een garantieclaim kunt u melden via de contact pagina, onder vermelding van het factuurnummer, naam , adres, e-mailadres, telefoonnummer en de claim bij voorkeur  begeleid met foto’s van het product. Wij nemen daarna z.s.m. contact met u op om de claim te behandelen.

Voor extra informatie kunt u terecht bij de geschillencommissie van de Stichting Webshop keurmerk. Contactgegevens vindt u op www.sgc.nl

Een klacht of claim op wand/vloertegels worden alleen in behandeling genomen als de tegels nog niet zijn verwerkt.

Tegelextra.nl bemiddeld in de afhandeling tussen leverancier/fabrikant en de gebruiker.

Tegelextra.nl is niet verantwoordelijk voor evt. vervolgschade veroorzaakt door incomplete levering, transportschade of verkeerde montage/verwerking.

Oponthoud van installateur/tegelzetter zal door Tegelextra.nl niet worden vergoed.

Tegelextra.nl is niet verantwoordelijk voor de kosten van het monteren/verwerken van het evt.  nieuw geleverde product na een garantieclaim.

Bij aflevering dient u zelf de order te controleren of deze compleet, correct en zonder schade is geleverd. In het geval van een nalevering doen wij ons uiterste best om het product z.s.m. bij u te leveren.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of

telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Tegelextra.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).